close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה חשוב להקפיד לנקות שטיחים וספות בבית?

מערכת שורשט אדר א, תשעט14/02/2019

מדוע אנחנו צריכים להקפיד על ניקוי שטיחים וספות? איך נכון לגשת לזה?

תגיות:
כשאנחנו מנקים רהיט או מוצר מסוים, אנחנו נוהגים לעשות זאת בשביל להשרות אווירה נעימה בבית, בשביל שנוכל להשתמש בו בצורה סדירה ונוחה. אך יש מקרים רבים, בהם לניקיון של אותם פריטים ואותו ריהוט, יש משמעות רחבה יותר. כך למשל, במקרה של ניקיון שטיחים וספות.

אין צורך לומר ששטיחים וספות משמשים אותנו לצרכים שונים על בסיס קבוע. לא מדובר פה בפריטים, רהיטים, שאנחנו עושים בהם שימוש לעיתים רחוקות או מעת לעת. מדובר על פריטים שנמצאים בסלון, מרפסת, חדרי שינה, חדרי עבודה או בחדרים אחרים. הם חשופים לעיניי כל ואנחנו עושים בהם שימוש על בסיס קבוע, יומיומי. זה
רק מעלה את החשיבות של ניקוי שטיחים וכן של ניקוי ספות.
לפני שנסביר מדוע אנחנו צריכים להתייחס לזה בכובד ראש ולדאוג לנקות אותם על בסיס קבוע מדי יום, מדי שבוע או שבועיים, צריך להדגיש, במקרים רבים אנחנו לא נוכל לבצע זאת בעצמנו, אף על פי שיש לנו את האמצעים והתכשירים. אנחנו נצטרך לעשות את זה בעזרת אנשי מקצוע בקשי שטיחים שמתמחים בתחום ניקוי שטיחים. זה נובע הן מהעובדה שיש להם את הכלים ואת הידע לבצע עבודה יסודית וכן בגלל העובדה, שאם הריהוט שלנו ספוג בלכלוך משמעותי, אנחנו לא נוכל לנקות אותו לבד ממילא.

צריך להדגיש עוד, יש הבדל בין ניקוי שטיחים, ניקוי ספות וניקוי ריפודים, גם אם על פניו זה נשמע לנו אותו דבר. זה לא כך. אנחנו צריכים לדעת קיים הבדל בין הדברים ולו בגלל סוג החומר, איכותו, וכן האמצעים אשר נדרשים מאתנו בשביל לנקות אותם.

מדוע אנחנו צריכים להקפיד על ניקוי שטיחים וספות?
נכון להיום במבט אחד על השטיח או על הספה, יכול להסביר לנו מדוע אנחנו צריכים להקפיד מאד על ניקוי ספות ושטיחים, אנחנו לא צריכים יותר מזה בשביל להבין. מדובר על פריטים שסופגים המון אבק והוא נשאר בתוכם. זה יוצר מספר בעיות. ראשית, זה יוצר מצב שהם הופכים מלוכלכים ומזוהמים. יתרה מזו, ברגע שאותם פריטים משאירים אחרים ערימות אבק, אנחנו עלולים לפתח אלרגיה, אנחנו עלולים לנשום את האבק, זה יכול לסכן אותנו.

צריך לזכור, האבק לא ייעלם מעצמו, הוא ייעלם רק אם אנחנו נדאג לקנות את השטיח או את הספה. כמו כן, לא רק שהאבק לא ייעלם, הוא עלול להשאיר עקבות, סימנים, כלומר, הוא עלול להיכנס לבגדים, עלול להיכנס למוצרים ופריטים שנמצאים באזור, הוא עלול למשוך נמלים ומזיקים שונים ועוד.

בתים בהם יש חיית מחמד, כלב או חתוך וכן בתים בהם יש ילדים קטנים, הבעיה תהיה חמורה יותר, מאחר והם גם עלולים ליצור כתמים ולכלוך, למשוך אבק וחול אל המקום. לכן אנחנו נהיה חייבים לנקות גם בשביל לשמור על אותם פריטים וגם בשביל לשמור על בריאותנו ובריאותם.

צריכים ניקוי שטיחים וספות בירושלים והסביבה? בקרו אותנו - www.bakshicarpet.co.il



הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה